rss
rss
rss

După suprimarea site-ului, pe care erau dezvăluiri despre casele pierdute în instanță de președinte – cu pretextul că dă informații false despre gripă și răcesc cititorii – mai vine una. B1TV a concediat două vedete ale postului, ca să acceseze ajutorul de stat de 40 milioane de euro pentru presă.

Întâi de toate: de ce nu țipă #rezist că se puteau face spitale din banii ăștia? De ce nu schimbă numele pe Hărți in „Televiziunea Prostirii Neamului”? (și la PROTV, și la Digi și la toate).

În al doilea rând: de ce are nevoie presa de ajutor, chiar înaintea hotelierilor, restaurantelor, firmelor de zbor? Că doar n-au pierdut telespectatori, n-au fost forțate să întrerupă emisia câteva luni. Dimpotrivă, au știri și audiență. Sorina Matei zice că erau pe plus 2,5 mil €.

Cel mai caraghios e cum se apără postul lui Bobby Păunescu Bancorex. Cică „îi scutește de comentarii” că s-a scris de bine de Sorina Matei pe Sputnik. Păi înseamnă că rușii pot concedia pe oricine din presa română, doar scriind ceva de bine sau având o opinie similară pe un subiect!

Adica o dă afară pe Esca, dacă zice Putin că are sânii mari și rotunzi? Îi dau un șut în fund CTP-ului, de la Digi, dacă scrie Russia Today că tunsoarea îl face să pară masculin și convingător? E atât de simplu pentru ruși să îi lase șomeri pe Tolontan, Tapalagă, Pantazi, Prelipceanu, Radu Tudor? Chiar comunicatul lor oficial dovedește că nu se poate vorbi de presă liberă.

Articole asemanatoare:

By schmoukiz, 05.05.2020 in Media
Tags: , ,